روانشناسی
روانشناسی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی و آدرس clinicalpsychology2012.LXB. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برای گرفتن گواهینامه ایمان ، مطالعه قرآن ضروری است . . .

..

امیدوارم وقتی که از خواب بیدار شدی

ناگهان متوجه شوی هیچ کس به اندازه من تو را دوست نداشته است . . .

(خداوند به بنده اش)

..

ســــه حرف دارد

اما برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد

“خـــــــــــدا “

..

یارب ز تو دل به هرکه بستم توبه

بی یاد تو هرکجا نشستم توبه

صدبار شکستم و ببستم توبه

زین توبه که صدبار شکستم توبه

 

..

خطا از من است، می دانم.از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"، اما به دیگران هم دلسپرده ام. از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین" ، اما به دیگران هم تکیه کرده ام. اما رهایم نکن... بیش از همیشه دلتنگم... به اندازه ی تمام روزهای نبودنم..."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 1:33 ] [ farzaneh ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام امیدوارم ازاین وبلاگ خوشتون بیایدوبتونیدنهایت استفاده روداشته باشید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 8348
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



شکل موس-->
شروع کد تغییر شکل موس -->

پیچک